به وبلاگ جامع فناوری و موبایل های هوشمند خوش آمدید.
تاریخ : چهار شنبه 1 دی 1400
نویسنده : گروه برنامه نویسی اینفوجاب

هولولنز 2 هدست واقعیت مجازی مایکروسافت است که ارتقای چشمگیری در بخش بکارگیری سرویس‌های ابری، پهنای باند و طراحی نسبت به نسخه پیشین خود داشته است. در ادامه، هولولنز جدید را مورد بررسی دقیق و همه‌جانبه قرار خواهیم دارد. مایکروسافت هولولنز دست پر برگشته است. نسخه جدید مایکروسافت هولولنز که حاصل سه سال ادغام هدست با فناوری واقعیت مجازی است. پس از انتشار تیزر مربوطه، اکنون هولولنز 2 با قیمت 3500 دلار قابل سفارش است که البته در اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: هدفون و هدست , ,
تاریخ : چهار شنبه 1 دی 1400
نویسنده : گروه برنامه نویسی اینفوجاب

تصاویری را برای شما به نمایش در خواهد آورد که انگار در حال تماشا کردن سینما هستید. تصاویر خارق العاده این تلویزیون بسیار جذاب جلوه می دهند و با اندازه ای که برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده است، تماشا کردن آن و تماشا کردن سینما تفاوتی نخواهد داشت. به لطف استفاده از این فرایندها تلویزیون B1 قادر است تصاویری بسیار درخشان و زیبایی را به نمایش بگذارد و هر بیننده ای را کاملا مجذوب نماید. تصاویری درخشان و بسیار براق را به نمایش گذاشته و می تواند هر کاربری را کاملا راضی نموده و هیجان را به نهایت برساند. ال جی به لطف استفاده از این فناوری ها، سینما را به خانه ی شما آورده و تجربه ای جدید را رقم خواهد زد. در اکثر تلویزیون های رده بالای موجود در بازار برای پردازش بهتر تصاویر و بالابردن کیفیت تصویر خروجی و همچنین بهبود کیفیت صدای تلویزیون از یک پردازشگر قدرتمند استفاده می شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
برچسب‌ها: لیست قیمت تلویزیون ال جی , قیمت تلویزیون ال جی 65g1 , قیمت تلویزیون ال جی nano80 , قیمت تلویزیون ال جی 2021 , تلویزیون اولد ال جی مدل c9 , تلویزیون 2021 ال جی , قیمت تلویزیون 4k ال جی , قیمت تلویزیون 77 اینچ ال جی , قیمت تلویزیون ال جی B1 , قیمت تلویزیون اولد ال جی ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ جامع فناوری و موبایل های هوشمند خوش آمدید.