به وبلاگ جامع فناوری و موبایل های هوشمند خوش آمدید.
تاریخ : جمعه 20 دی 1398
نویسنده : گروه برنامه نویسی اینفوجاب

این اسپیکر بی‌سیم با ظاهری جذاب که برایش در نظر گرفته شده می‌توانید در محیط های باز و در مهمانی‌ها و حتی در خلوت شما همراهی خوب به حساب بیاید.

در معرفی امروز به اسپیکری از تسکو می‌پردازیم که ظاهرش خیلی شبیه به اسپیکرهای برندهای مطرح در این حوزه است. این اسپیکر با نام TS 2361 شناخته می‌شود که در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه می‌شود.

اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361

این اسپیکر یکی از اسپیکرهای بدون سیم است که طراحی دایره‌ای شکل دارد. اسپیکر تسکو در یک طرف خودش تخت است تا بتوانید آن را روی میز یا هر سطح صاف دیگری قرار دهید و در این بخش لاستیکی نرم قرار گرفته تا سبب ثابت ماندن این اسپیکر روی این سطح صاف شود. در دو طرف اسپیکر دو بلندگو را می‌بینیم علاوه بر اینکه در یک سمت آن دو بلندگوی دیگر هم قرار گرفته که زیر فلزی سوراخ سوراخ قرار گرفته‌اند.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: اسپیکر , ,
برچسب‌ها: اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361 ,
تاریخ : جمعه 20 دی 1398
نویسنده : گروه برنامه نویسی اینفوجاب

با معرفی اسپیکری از تسکو همراه شما هستیم که ظاهری کاملا متفاوت و اسپورت دارد در کنار اینکه امکانات متنوعی را برایتان به همراه می آورد.

اسپیکرها علاوه بر اینکه باید صدای خوبی داشته باشند در بخش ظاهری هم باید زیبا باشند تا کاربران را برای خرید جذب کنند. تسکو یکی از فعال‌ترین برندها در تولید اسپیکرهای قابل حمل است که تنوع زیادی در این بخش دارد که تا به حال چند مدل از آن‌ها را به شما معرفی کردیم اما اسپیکری که امروز قصد معرفی آن را داریم مدلی کاملا متفاوت است. طراحی ‌این اسپیکر تسکو، که TS 2363 نام دارد، شبیه به جلو پنجره خودروهای BMW است که طراحی‌ای کاملا متفاوت و اسپورت دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اسپیکر , ,
برچسب‌ها: اسپیکر تسکو مدل TS 2363 , اسپیکر تسکو TS 2363 ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ جامع فناوری و موبایل های هوشمند خوش آمدید.